مصاحبه

باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان

اخبار روز تکواندو شهرستان,استان و کشور

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان خوش آمد میگیم ... با نظرات و پیشنهاداتتون به ما در بهبود عملکرد وبلاگ کمک کنید لحضات خوشی رو واستون آرزومندیم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام خدمت تمامیه دوستانی که این مدت بهشون قول داده بودیم که براشون مصاحبه هایی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش تکواندو استان و شهرستان تهیه کنیم. از اینکه این مدت یکم طولانی شد از همه دوستان عذر خواهی میکنیم و امیدواریم در آینده بتونیم جبران کنیم .

اولین مصاحبه ما اختصاص داره به یکی از تکواندو کاران موفق و پیشکسوت این ورزش اقای محمد رضا وطن خواه  که  هم در زمینه های قهرمانی و هم از لحاظ اخلاقی برای اکثر تکواندو کاران قدیمی شناخته شده است .

محمد رضا وطن خواه متولد  1353  شهر برازجان.

در چه سالی فعالییت خودتون رو در رشته تکواندو شروع کردین و اساتید و مربیان شما چه کسانی بودند ؟

از سال 1372 زیر نظر استاد گلگون در برازجان کار خود را شروع کردم و از سال 78 تا 85 در شهر کرج زیر نظر استاد رضایی و استاد ذوالقدر به ادامه فعالیتم در تکواندو پرداختم.

آیا به غیر از تکواندو در رشته های دیگه ورزشی فعالیت داشتین؟ ورزش کونگ فو توآ رو از سال 1365 تا 72

از عناوین و مقام هایی که در این رشته و رشته های دیگه کسب کردین برامون بگین؟ در مسابقات استانی و شهرستانی دارای مقام های قهرمانی متعددی شده ام

چه کسانی در تبدیل شما به یک ورزشکار نمونه نقش اساسی را ایفا نموده اند؟ دوستان و خانواده که جا داره از تمامی آنها تشکر کنم.

فکر میکنین اگه در یکی از کلان شهر های ایران به این ورزش روی می آوردین آیا به هدف های بزرگتری که در سر داشتین میرسیدین؟ مطمئنن ، چون اونا هم امکانات و محیط های ورزشی عالی دارن و هم اساتید کار کشته تر.

به نظرتون یه تکواندو کار نمونه باید چه ملاک هایی داشته باشه؟ اخلاق پهلوانی ، پشتکار و استمرار در ورزش اصلی ترین ملاک ها هستن

کلماتی که گفته میشه شما رو به یاد چه چیز هایی میندازه در یک کلمه توصیفشون کنید؟

خانواده      ایران            جوانمردی         تکواندو           مصدومییت       

عشق          وطن             مروت               عشق                فاجعه                   

اگه یه روز قرار بشه که دوستای قدیمیتون رو روی شی اپ جانگ تکواندو ببینین حاظرین اون روز اونجا حاظر بشین و یه تمرین به یاد اوون روزا انجام بدین؟ صد در صد 

بدترین مصدومییت دوران ورزشیتون؟ پارگی آشیل پای راست

یک خاطره شیرین  و یک خاطره  تلخ که از این رشته داشتین رو بگین؟ تمام دوران ورزشی خاطره ای شیرین است ولی بد ترین خاطره درگذشت شادروان حبیب جنگجو از بچه های با استعداد باشگاه .

کی از این رشته به نوعی خداحافظی کردین؟ حدودا سال 85

در آخر اگه حرفی دارین بفرمایید ؟ با تشکر از شما که به فکر قدیمی های باشگاه تکواندو هستین و این فرصت رو به من دادین.

نکته: در پایان باید عرض کنم که اقای وطن خواه هنوز هم به تکواندو ادامه میده و حداقل هفته ای یک بار در کلاسهای تکواندو در شهر بوشهر حاظر میشه و تمرینات خودش رو هیچ وقت به طور کامل کنار نگذاشته درضمن در مسابقات جام رمضان 88 بار دیگر بعد از سال ها برای مبارزه در شی آپ جانگ حاظر شد .

امیدوارم از اولین مصاحبه ما راضی بوده باشین و با پیشنهادات و انتقاداتتون علاوه بر دلگرم کردن ما واسه ادامه این راه  ما رو از نظر کمی و کاستی کار با خبر کنید ، منتظر نظرات شما هستیم.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:59 ] [ amin ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه