باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان

اخبار روز تکواندو شهرستان,استان و کشور

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان خوش آمد میگیم ... با نظرات و پیشنهاداتتون به ما در بهبود عملکرد وبلاگ کمک کنید لحضات خوشی رو واستون آرزومندیم

http://tehran.anjomannews.ir/Images/News/Small/News-635143394543670515.jpg

 

گردش دور قمر را نه تو دانی و نه من                     وقت اعلام سفر را نه تو دانی و نه من

 

استاد قناعت زاده بزرگوار

در غم از دست دادن پدر به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ،برای آن عزیز در گذشته

غفران و رحمت واسعه الهی و برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی جزیل آرزومندیم.

((روحش شاد و یادش گرامی باد))

 

                                                                            از طرف باشگاه تکواندو کوثر(س)

[ دو شنبه 7 بهمن 1392برچسب:,

] [ 14:41 ] [ amin ]

[ ]

دانلود کلیپ ها در ادامه مطلب(کلیپ جدید اضافه شد)


ادامه مطلب

[ سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:,

] [ 20:28 ] [ amin ]

[ ]

دانلود کلیپ ها در ادامه مطلب(کلیپ جدید اضافه شد)


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:,

] [ 11:39 ] [ amin ]

[ ]

کره جنوبی و اسپانیا با ترکیب متفاوت می آیند، امریکا و روسیه با سرشناس ها؛
تكواندو ایران براي قهرماني در كامبت گيمز چه رقباي را پيش رو دارد؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تيم ملي تكواندو ايران در كامبت گيمز 2013 روسيه كار دشواري را برابر رقبايش خواهد داشت. شاگردان مرتضي كريمي در مسابقات تيم به تيم بايد با نمايندگان تكواندو 7 كشور كره، آمريكا، اسپانيا، جمهوري دومنيكن، روسيه، ونزوئلا و ازبكستان روبرو شوند تا پس از نايب قهرماني در مسابقات جهاني مكزيك اين بار قهرمان المپيك هنرهاي رزمي شوند.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

طبق قوانين رقابتهاي كامبت گيمز روسيه مجموع اوزان نفرات هر تيم تكواندو نبايد از 432 كيلوگرم بيشتر باشد و روي همين اصل رقباي تيم ملي ايران هم با حساب و كتاب نفرات حاضر روي شياپ چانگ سن پترزبورگ را برگزيده اند و شايد در فاصله اندك باقي مانده تا آغاز اين رقابتها مرور اسامي نفرات تشكيل دهنده تيم هاي رقيب خالي از لطف نباشد، هر چند در اين بين . .

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 22 مهر 1392برچسب:,

] [ 1:47 ] [ amin ]

[ ]

دانلود کلیپ ها در ادامه مطلب(کلیپ جدید اضافه شد)

 


ادامه مطلب

[ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:,

] [ 19:46 ] [ amin ]

[ ]


مراسم رونمايي از فروشگاه اينترنتي باشگاه هواداران تكواندو امروز برگزار شد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

مراسم رونمايي از سامانه باشگاه هواداران و فروشگاه اينترنتي تكواندو،‌ به منظور ارتباط بيشتر توليدگان و علاقه مندان اين رشته ورزشي،‌ امروز سه شنبه بيست و دوم مرداد ماه باحضور (سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون،‌


ادامه مطلب

[ جمعه 25 مرداد 1392برچسب:,

] [ 4:46 ] [ amin ]

[ ]

[ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:,

] [ 1:23 ] [ amin ]

[ ]

سازمان ليگ فدراسيون تكواندو اعلام كرد؛
حضور قطعي 7 تيم در دوازدهمين دوره جام خليج فارس
 دوازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر تكواندو تحت عنوان جام خليج فارس با حضور 7 تيم برگزار مي شود.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

دوازدهمين دوره رقابتهاي ليگ برتر تكواندو جام خليج فارس از نيمه دوم مهرماه سال جاري برگزار مي شود.

براساس اعلام مسئولان سازمان ليگ فدراسيون،‌ در اين دوره از مسابقات 7 تيم باشگاهي (سلحشور


ادامه مطلب

[ دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:,

] [ 11:18 ] [ amin ]

[ ]

كم تجربه ترين تيم ملي 15 سال اخير تكواندو را بهتر بشناسيد

 

 

 

 

 

 

 

 

تركيب تيم ملي تكواندو اعزامي به بيست و يكمين دوره مسابقات قهرماني جهان مشخص شد؛ تيمي با ميانگين 8/22 سال سن كه تمامي نفراتش بجز يكي، تاكنون رقابتهاي جهاني را تجربه نكرده اند.

 به گزارش پايگاه خبري – تحليلي ايپون نيوز، تيمي كه قرار است در آوردگاه جهاني مكزيك پاي روي شياپچانگ بگذارد بواقع کم تجربه ين تيمي است كه در 15 سال اخير در رقابتهاي جهاني شركت مي جويد، تيمي كه نه ستاره اي بزرگ به نام "يوسف كرمي" را در اختيار دارد، نه "محمد باقري معتمد"ي كه در هر مسابقه اي در اين سالها شركت كرده دستش از مدال خالي نمانده است و البته نه فرزاد عبداللهي و نه حتي ميثم باقري كه بدليل اضافه وزن در آخرين لحظات فرصت سومين تجربه جهاني اش را از دست داد.

 اما براي معرفي مسافران جهاني تكواندو از وزن يك شروع كنيم، جايي كه سيد احسان نقيب زاده از كرمانشاه حضور دارد، تكواندوكاري پرجنب و جوش و جنگنده كه در يكسال اخير رشد قابل توجهي داشته و در مسابقات اخير جام الكانته اسپانيا به مدال نقره دست يافت.

 در وزن دوم هادي مستعان مجوز حضور در پيكارهاي جهاني را بدست آورده، بازيكن 22ساله اي كه .....


ادامه مطلب

[ یک شنبه 16 تير 1392برچسب:,

] [ 2:48 ] [ amin ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام خدمت تمامیه دوستانی که این مدت بهشون قول داده بودیم که براشون مصاحبه هایی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش تکواندو استان و شهرستان تهیه کنیم. از اینکه این مدت یکم طولانی شد از همه دوستان عذر خواهی میکنیم و امیدواریم در آینده بتونیم جبران کنیم .

 

اولین مصاحبه ما اختصاص داره به یکی از تکواندو کاران موفق و پیشکسوت این ورزش اقای محمد رضا وطن خواه که  هم در زمینه های قهرمانی و هم از لحاظ اخلاقی برای اکثر تکواندو کاران قدیمی شناخته شده است .

 

محمد رضا وطن خواه متولد  1353  شهر برازجان.

 

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:59 ] [ amin ]

[ ]

نخستین دوره رقابتهای تکواندوقهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان در حالی خردادماه سال آینده برگزار می شود که ازسوی فدراسیون جهانی با تغییراتی روبرو شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو؛
نخستین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا در رده های سنی (12 تا 14) سال در دو بخش دختران و پسران، سی ام خرداد ماه سال آینده به میزبانی اندونزی و در شهر "جاکارتا" برگزار می شود.

بنابراعلام فدراسیون جهانی تکواندو (WTF)، این مسابقات با تغییراتی در اوزان در نظر گرفته شده روبرو شد براین اساس، هوگوپوشان پسر در اوزان (33 -، 37 - ، 41 -،45-، 49-، 53-، 57-،61 -، 65 -، 65 + )کیلوگرم و تکواندوکاران دختردر اوزان (29-،33-،37-،41-،44-،47-،51-،59-، 59 +) کیلوگرم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

کمیته مسابقات فدراسیون تکواندو کشورمان رقابتهای قهرمانی کشور سال آینده هوگوپوشان نونهال را به منظور انتخاب برترین نفرات برای حضور در این دوره از مسابقات قهرمانی آسیا بر اساس اوزان اعلام شده فوق،برگزار خواهد کرد.

گفتنی است: پیش از این مسابقات قهرمانی آسیا در رده سنی (11 الی 13) سال و دراوزان ( 33- ،36-،39-،42-،45-،48-،52-،56-،+56 ) کیلوگرم برگزار مي شد. 

[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:,

] [ 15:35 ] [ amin ]

[ ]

***توجه***: لطفا برای استفاده از امکانات و بهتر دیدن وبلاگ با مرورگر گوگل کروم (google chorom) وارد شوید.

 

این وبلاگ در نظر داره در روز های آینده مطالبی جدید و جذاب را برای شما عزیزان بزاره... که مهمترینش افشا کردن مصاحبه هایی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش تکواندو شهرستان و استان هست که حدود 5 سال پیش جمع آوری شده بوده و تا به حال جایی پخش نشده و ما افتخار میکنیم که اولین وبلاگی هستیم که این مصاحبات رو پخش خواهیم کرد.

به زودی .....

1- جدید ترین اخبارباشگاه های استان و شهرستان.

2- جدید ترین نتایج لیگ برتر تکواندو کشور .

3- خبرهای جدید از مسابقات قهرمانی تکواندو.

4- آموزش و یاد آوری فرم های تکواندو به صورت تصویری.

5- سری جدید مصاحبه ها در سال 91و92.

و  ......


لطفا ما رو در جریان نظرات و پیشنهادات خودتون قرار بدین و ما رو برای به انجام رسوندن کارهامون دلگرم تر کنید.

[ جمعه 27 بهمن 1398برچسب:,

] [ 19:2 ] [ amin ]

[ ]

تکواندو هنری رزمی و ورزشی است که روش دفاع از خود را به هنرجو آموزش میدهد و به هنرجویان یاد میدهد که چگونه از دستها و پاهای خود برای دفاع کردن استفاده کنند. تکواندو از سه کلمه مجزای، "ته" به معنای پریدن ضربه زدن و خرد کردن با پا. "کوان" به معنای دفاع کردن، ضربه زدن و تخریب کردن با دست. "دو"، به معنای راه و روش تشکیل شده است. اگر چه معنای تکواندو روشی برای مبارزه با پا و دست است ولی محتوای آموزشی و فرهنگی تکواندو بر مبنای "دو" که راه و روش زندگیست بنیانگذاری شده تا جایی که محل تمرین تکواندو را "دوجانگ" یعنی محل زندگی نامگذاری کردند. اصول اخلاقی تکواندو یا همان "چونگ شین" عبارت اند از: احترام، بردباری و صبر، کنترل نفس، شرافت، روحیه سرسختی و شکست ناپذیری، انجام وظایف در مقابل پدر و مادر، اتحاد و یگانگی ملتهاست. فرم یا پوم سه چیست؟ فرم یکی از مهمترین جنبه های آموزشی هنرهای رزمی میباشد.


ادامه مطلب

[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,

] [ 18:43 ] [ amin ]

[ ]

تاریخچه تکواندو:

 تکواندو ورزشی است که منشاُ ومبداُشکل گیری آن کشورکره جنوبی (‌ایالت منچوری سابق)‌ میباشد . این کشوردرمیان کشورهای چین وژاپن قرارگرفته وازنظر سوق الجیشی دارای موقعیت خاصی بود که همواره برسرتصاحب آن مابین این کشورها درگیری شدیدصورت میپذیرفت ومردم کره با حس میهن پرستی همواره برای استقلال کشورخودباهر وسیله ممکن به دفاع از تجاوز ، تجاوزگران به سرزمین خود می پرداختند که یکی از بهترین روشهای دفاعی آنان استفاده ازفنون تکواندو بودکه درآن برهه اززمان با نامهای هوارانگ دو –تکیون و…… نامیده می شد . پس از اتحادقومهای مختلف برعلیه تجاوزگران وپیروزی آنان درجنگ وتشکیل یک حکومت واحد درکشور نام کشور ازمنچوری بنام کره که این نام الهام گرفته شده ازقوم کوریو که هسته مرکزی اتحاد اقوام کره بود گرفته شده بود ،تغییر پیدا نمود. درهمین زمان نیز ورزش رزمی کره بنام تکواندوثبت گردید( 15 آگوست 1945 میلادی ) ومسئولان آن ضمن تدوین قوانین ومقررات آموزشی واداری این ورزش درکره شروع به فعالیت جهت گسترش آن دردیگرکشورهای جهان شدند ونتیجه آن پس ازگذشت حدود شصت سال تلاش مستمر،حضورورزش تکواندوبعنوان یک ورزش مدرن امروزی دربزرگترین میادین ورزشی جهان اعم ازتورنمنت های بین المللی – قهرمانی قاره ای (آسیا – اقیانوسیه – اروپا – آمریکا – آفریقا )‌ قهرمانی جام جهانی – قهرمانی جهان (‌ازسال 1973)‌وازسال 2000 نیزبعنوان یک رشته رزمی رسمی وازبزرگترین ومعتبرترین میادین ورزشی جهان یعنی المپیک گردید که دراین اولین المپیک (سال 2000) کشور عزیزمان ایران با دوسهمیه بازیکن منتخب شده ازسوی فدراسیون جهانی بنام هادی ساعی ومجید افلاکی وسرمربی تیمهای ملی حسن ذوالقدری شرکت نموده ودروزن پنجم هادی ساعی با تمام مشکلات سیاسی واداری موجود که اثرگذار درنتابج مسابقات بین المللی میباشدموفق به کسب یک مدال برنز ارزشمندازالمپیک گردید .

ورود به ایران:


ادامه مطلب

[ جمعه 27 بهمن 1391برچسب:,

] [ 17:59 ] [ amin ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه