مرداني: با انگشت شکسته نقره گرفتم

باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان

اخبار روز تکواندو شهرستان,استان و کشور

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان خوش آمد میگیم ... با نظرات و پیشنهاداتتون به ما در بهبود عملکرد وبلاگ کمک کنید لحضات خوشی رو واستون آرزومندیم

سجاد مرداني اظهار کرد: براي رسيدن به رقابت‌هاي جهاني زحمت زيادي کشيده و تمرينات بسيار خوبي را پشت سر گذاشته بودم، هدفم کسب مدال طلا در اين رقابت‌ها بود که بتوانم پس از سال‌ها ايران را در اين وزن طلايي کنم. خدا را شکر مي‌کنم که توانستم مدال بگيرم و براي کشورم مفيد باشم.

به گزارش ايسنا،وي در مورد مبارزه با حريف گابني خود در ديدار فينال ادامه داد: اين حريف آفريقايي نايب قهرماني المپيک لندن بوده و مدال طلاي دوره قبل مسابقه‌هاي جهاني را در کارنامه داشت. شناخت خوبي داشتم و تلاش کردم تا او را شکست دهم، اما نشد. در مبارزه فينال با انگشت شکسته مبارزه کردم چراکه در مبارزه نيمه نهايي برابر حريف کوبايي آسيب ديده بودم. در مبارزه فينال سعي کردم اين آسيب ديدگي روي کارم اثر نگذارد.

دارنده مدال نقره مسابقه‌هاي جهاني مکزيک با اشاره به اين که حريفان بسيار سختي در اين دوره از رقابت‌ها پيش‌رو داشت، گفت: همه حريفانم سر سخت و عنوان دار بودند. تمام تمرکزم اين بود که در هر مبارزه بهترين عملکردم را نشان دهم و پيروز شوم. وزن هشتم وزن سختي است و خوشحالم که توانستم بين اين همه عنوان دار مدال بگيرم.

وي افزود: من پنج سال پيش آسيب ديدگي‌ شديدي داشتم و زانويم را جراحي کردم. از همان موقع به خودم گفتم که بايد روزي در اين وزن مدال جهاني بگيرم. خدا را شکر اکنون اين توانمندي را از خودم نشان دادم. خوشحالم که بعد از سال‌ها تکواندوي ايران در اين وزن مدال گرفت. آخرين طلاي ايران به 10 سال پيش توسط مرتضي رستمي بر مي‌گردد.

مرداني يادآور شد: از همه مردم ايران که در اين شب‌هاي ماه مبارک رمضان ما را دعا کردند تشکر مي‌کنم. خوشحالم که مدال گرفتم و اميدوارم اين مدال پاسخي باشد براي زحماتي که کادر فني، فدراسيون، اهالي تکواندو و خانواده‌ام برايم کشيدند.

وي در پايان گفت: اين مسابقات تمام شده و بايد به فکر مسابقات مهم بعدي بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 تير 1392برچسب:,

] [ 11:39 ] [ reza ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه