باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان

اخبار روز تکواندو شهرستان,استان و کشور

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان خوش آمد میگیم ... با نظرات و پیشنهاداتتون به ما در بهبود عملکرد وبلاگ کمک کنید لحضات خوشی رو واستون آرزومندیم

 

صبح امروز و در خانه تكواندو ؛
سمينارهماهنگي مدرسين هانمادانگ برگزار شد

سمينار هماهنگي ساليانه مدرسين مربيگري ( هانمادانگ ) صبح امروز در خانه تكواندو برگزار شد .

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو ؛

سمينارساليانه هماهنگي مدرسين مربيگري هانمادانگ در دو بخش آقايان و بانوان به منظور یکسان سازی و هماهنگی شیوه های آموزش مدرسین سراسر کشور و انتقال آخرین تغییرات قوانین، از سوي كميته آموزشي فدراسيون تكواندو صبح امروز يكشنبه بيست و نهم ارديبهشت ماه با برگزاري كلاس تئوري، درخانه تكواندو آغاز شد .

12 مدرس مربيگري هانمادانگ در بخش مردان (ابراهيم نجفي و احمد لاريجاني از تهران ،عبدالمجيد نظم ده از البرز ،غلامرضا مريدي از اصفهان و پروانه احمدي از زنجان ) و در بخش بانوان (فرزانه صلواتي ،اعظم توكلي و فهيمه نظم ده ازالبرز ،فريبا محقق تربتي از خراسان جنوبي ،زهراتوكلي و بدري اسدي از تهران )‌زير نظر استادمجتبي نظم ده با آخرين قوانين مربيگري آشنا شدند .

بنا بر برنامه ريزي صورت گرفته بخش عملي سمينار هماهنگي مدرسين هانمادانگ ساعت 14 امروز برگزار مي شود.

گفتني است سمينار هماهنگيمدرسين مربيگري (كيوروگي و پومسه )به ترتيب طي روزهاي دوشنبه و سه شنبه 30 الي 31 ارديبهشت ماه در خانه تكواندو برگزار مي گردد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 29 ارديبهشت 1392 - 10:29

 

[ یک شنبه 29 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 17:39 ] [ reza ]

[ ]

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام خدمت تمامیه دوستانی که این مدت بهشون قول داده بودیم که براشون مصاحبه هایی از بزرگان و پیشکسوتان ورزش تکواندو استان و شهرستان تهیه کنیم. از اینکه این مدت یکم طولانی شد از همه دوستان عذر خواهی میکنیم و امیدواریم در آینده بتونیم جبران کنیم .

 

اولین مصاحبه ما اختصاص داره به یکی از تکواندو کاران موفق و پیشکسوت این ورزش اقای محمد رضا وطن خواه که  هم در زمینه های قهرمانی و هم از لحاظ اخلاقی برای اکثر تکواندو کاران قدیمی شناخته شده است .

 

محمد رضا وطن خواه متولد  1353  شهر برازجان.

 

 


ادامه مطلب

[ سه شنبه 24 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 16:59 ] [ amin ]

[ ]

[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 20:14 ] [ reza ]

[ ]


با سلام مسابقات هانمادنگ استانی جمعه همین هفته مورخ 92/2/6 به میزبانی شهر برازجان در کانون امام خمینی این شهر برگزار می شود
لازم به ذکر است نفرات برگزیده به تیم استان جهت شرکت در مسابقات کشوری اعزام می شوند .

 

[ چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:28 ] [ reza ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه