رقابتهاي قهرماني كشور نوجوانان پسر؛

باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان

اخبار روز تکواندو شهرستان,استان و کشور

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان خوش آمد میگیم ... با نظرات و پیشنهاداتتون به ما در بهبود عملکرد وبلاگ کمک کنید لحضات خوشی رو واستون آرزومندیم

 به گزارش سايت فدراسيون تكواندو؛

مراسم اهدای جوایز بيست و چهارمين دوره مسابقات قهرماني كشور نوجوانان پسر عصر امروز با حضور سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، محمد رضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، غلامحسن ذوالقدری دبیر فدراسیون ،زوار سرمربی تیم ملی نوجوانان، زاهدی رییس هیئت تکواندو قزوین، مهدی مبارکی دبیر هیئت تکواندو البرز و جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی در خانه تكواندو برگزار شد.

در اين دوره از مسابقات 400 نفر در قالب تكواندوكار و كادر فني در قالب 30 تيم حضور داشتند كه در پايان و اعلام جدول رده بندي؛

مازندران با 3 طلا، 2 نقره و 66 امتياز مقام قهرماني اين رقابتها را به خود اخصاص داد، البرز با 3 طلا، يك نقره و يك برنز و 62 امتياز به مقام نايب قهرماني دست يافت و تهران با 3 طلا و 2 برنز و 62 امتياز سوم شد.
در اين رده بندي، قزوين با 4 نقره و يك برنز و 48 امتياز، گيلان با يك نقره و 4 برنز و 40 امتياز، اصفهان با 4 برنز و 32 امتياز، خوزستان با چهار برنز و 32 امتياز، توابع تهران با يك برنز و 27 امتياز، فارس با يك طلا و 24 امتياز و زنجان با يك نقره و 23 امتياز، به ترتيب رده هاي چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند.

همچنين، كرمانشاه، خراسان رضوي، لرستان،‌ آذربايجان شرقي،‌ بوشهر،‌ قم، ايلام، اردبيل، مركزي،‌ آذربايجان غربي، همدان، چهارمحال بختياري، كردستان، كهگيلويه و بويراحمد، هرمزگان،‌ خراسان شمالي، سمنان، گلستان، سيستان و بلوچستان،‌ يزد و خراسان جنوبي به ترتيب رده هاي يازدهم الي سي و يكم را به خود اختصاص دادند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:,

] [ 22:21 ] [ Majid ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه