مقانلو:تابه‌حال‌چنين رقابت‌سنگيني رانديده بودم

باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان

اخبار روز تکواندو شهرستان,استان و کشور

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان خوش آمد میگیم ... با نظرات و پیشنهاداتتون به ما در بهبود عملکرد وبلاگ کمک کنید لحضات خوشی رو واستون آرزومندیم

 يم ملي تکواندوي ايران با ترکيب 8 تکواندوکار در اولين مرحله از مسابقات کسب سهميه المپيک(منچستر) حضور پيدا کرد و با کسب سه مدال برنز محمد باقري معتمد، بهنام اسبقي و هادي مستعان به کار خود در اين رقابت‌ها پايان داد.


بيژن مقانلو در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، در مورد نتايج کسب شده تيم ملي در مسابقات جايزه بزرگ منچستر، اظهار داشت: تا پايان مسابقات کسب سهميه المپيک 7 مرحله ديگر باقي مانده و ما تا آن مقطع 3 سال زمان داريم تا بتوانيم در اين رقابت‌ها امتيازهاي لازم را کسب کنيم. بايد تکواندوکاران را تا المپيک برزيل بين رنکينگ 1 تا 6 نگه داريم.

وي افزود: مسابقات جايزه بزرگ در پايان هر سال يک مرتبه برگزار مي‌شود که اين رقابت‌ها 80 امتياز دارد و تکواندوکاراني مي‌توانند در اين رقابت‌ها شرکت کنند که بين نفرات اول تا هشتم رنکينگ باشند اما در مراحل مقدماتي تکواندوکاراني مي‌توانند در مسابقات شرکت کنند که بين رنکينگ اول تا سي و يکم باشند. ما هم بايد تلاش کنيم که اين نفراتي که راهي مسابقات کرديم در رنکينگ باقي بمانند.

سرمربي تيم ملي در ادامه گفت: بچه‌هاي ما در 4 وزن المپيک بين رنکينگ 5 تا 21 هستند يعني بهترين‌ها در رنکينگ 5 بودند و بدترين‌ها در رنکينگ 21. ما براي حضور در مسابقات جايزه بزرگ منچستر 20 روز زمان داشتيم و با توجه به اينکه 3 نفر از تکواندوکاران ما دوران نقاهت‌شان تازه به پايان رسيده بود فکر مي‌کنم اين فرصت بسيار کمي بود.

مقانلو در ادامه خاطر نشان کرد: در يک ثانيه اين مسابقات برنده و بازنده آن مشخص مي‌شد. شما نگاه کنيد 7 نفر از قهرمانان مسابقات جهاني در اين رقابت‌ها وارد شياپ‌چانگ شدند و در پايان 5 نفر از آنها حذف شدند. البته بحثي در مورد داوري‌ها ندارم؛ چرا که بايد طوري آگاهانه رفتار کنيم تا دست داوران را در ثبت نتايج کوتاه کنيم.

وي در ادامه گفت: فکر مي‌کنم با شرايطي که داريم بايد در تمام تورنمنت‌هاي پيش رو شرکت کنيم تا رنکينگ نفرات بالا برود. پس از پايان رقابت‌هاي منچستر يکسري تيم‌ها از همان جا به تورنمنت‌ها رفتند تا امتيازهاي لازم را کسب کنند.

مقانلو ادامه داد: با شرايطي که داريم اعتقاد دارم ما چيزي را از دست نداده‌ايم و تازه اول راه هستيم. در طول دوراني که در تکواندو فعاليت کردم تا به حال چنين رقابت‌هاي سنگيني را نديده بودم. رقابت‌هاي المپيک سخت‌ترين مسابقات است که 16 نفر برتر حضور پيدا مي‌کنند، اما در اين مسابقات شاهد بوديم که 32 نفر برتر حضور پيدا کرده بودند. به نظرم بايد اردوهاي مستمري داشته باشيم که بتوانيم تا 3 سال آينده 4 سهميه المپيک را کسب کنيم.

سرمربي تيم ملي تکواندو گفت: مهمترين مسئله اين است که علاوه بر کسب امتياز بايد ورزشکاران را از لحاظ سلامت حفظ کنيم.

وي در پاسخ به اين سؤال که چه زماني اسامي کادر فني اعلام خواهد شد، گفت: يکم دي‌ماه مجمع فدراسيون تکواندو برگزار خواهد شد و پس از آن جلسه‌اي در رابطه با انتخاب مربيان تيم ملي برگزار مي‌شود.

مقانلو در پاسخ به اين سؤال که آيا مجيد افلاکي به عنوان مربي تيم ملي انتخاب شده يا خير؟ گفت: مجيد در دوران فعاليت خود بازيکن خوبي بوده و سال‌ها در کنار ملي پوشان به عنوان مربي فعاليت کرده است. بايد با جمع‌بندي شرايط را بررسي کنيم. بهتر اين است که صبوري کنيم و به فکر 7 دوره بعدي مسابقات باشيم. بايد داشته‌هايمان را حفظ کنيم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:,

] [ 12:36 ] [ Majid ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه