ساعي: ارسال پيامک کار رقيبان است

باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان

اخبار روز تکواندو شهرستان,استان و کشور

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ باشگاه تکواندو کوثر (س) برازجان خوش آمد میگیم ... با نظرات و پیشنهاداتتون به ما در بهبود عملکرد وبلاگ کمک کنید لحضات خوشی رو واستون آرزومندیم

 

به نقل از فارس،بعد از ارسال نامه سازمان بازرسي کل کشور مبني بر ممنوعيت حضور اعضاي شوراي شهر در انتخابات رياست فدراسيون‌ها، دفتر امور مجامع فدراسيون‌هاي ورزشي وزارت کشور و جوانان اعلام کرد از آنجا که اين نامه بعد از ظهر شنبه تنها ساعتي قبل از آغاز انتخابات در اختيار وزارت ورزش قرار گرفت براي حفظ حقوق نامزدها انتخابات رياست فدراسيون تکواندو در روز يکشنبه اول دي ماه لغو شد.

بر اين اساس قرار شد تا استعلامي از مجلس صورت بگيرد و نظر نهايي نمايندگان هم به فدراسيون‌ها و وزارت ورزش و همچنين کميته ابلاغ شود. طبق قانون، رياست فدراسيون شغل محسوب نمي‌شود و به نظر مي‌رسد هيچ کدام از اعضاي شوراي شهر و نمايندگان مجلس منعي براي شرکت در انتخابات ندارند.

هادي ساعي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد اينکه آيا در انتخابات روز چهارشنبه حضور خواهد داشت يا خير، اظهار داشت: روز گذشته رسانه‌ها خبري را مبني براينکه هيچ کدام از اعضاي شوراي شهر و نمايندگان مجلس منعي براي شرکت در انتخابات ندارند منتشر کردند و با اين حساب بنده هيچ گونه مشکلي براي حضور در انتخابات فدراسيون تکواندو ندارم.

مدير فني تيم‌هاي ملي در پايان در پاسخ به اين سؤال که موضوع پيامک‌هاي ارسال شده مبني براينکه ساعي از حضور در انتخابات انصراف داده است چيست، گفت: دليل اين کار را نمي‌دانم، اما از همين جا اعلام مي‌کنم که روز چهارشنبه در انتخابات فدراسيون تکواندو با قدرت حضور خواهم داشت. متاسفانه رقيبان پيامک ارسال کرده‌اند که من از حضور در انتخابات فدراسيون انصراف داده‌ام و اين موضوع اصلا صحت ندارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 9 دی 1392برچسب:,

] [ 13:22 ] [ Majid ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه